Saturday, October 4, 2014

මම සාර්ථක බ්ලොග්කරුවෙක් නොවෙමි....!!!!

ප්රින්සස් මාෂියෝනා සහ අම්බලන්තොට ආදිපාදතුමාගේ විවාහ මංගල්‍යෝත්සවය ගැන ඇවරිතුමා දාපු සලාද කතන්දර දෙක ම හිට් වුනානොවැ. කොච්චර හිට් වුනා ද කිව්වොත් මාෂියෝනා කුමාරිකාවගේ එතෙර නෑදෑයො පවා ඇවරිගේ සලාදය ගැන කතා වුනා. ඇවරි සලාද ලියන්නේ ඇයි කියලා බොහෝ දෙනා අහන පුරස්නයට ප්‍රාමාණික උත්තරයක් එහි තියෙනවා.

මේ ළඟ දි ඇවරි බ්ලොග්කරුවෙක් ලෙස හඳුනාගත් තැනැත්තියක් ඇවරිව සෑහෙන්න ගැඹුරා ප්‍රශ්න කළා. ඇයි සැමරුම් ගැන ම ලියන්නේ? මොනවද ඔච්චර සමරන්නේ? ඇයි සමාජය ගැන සවිඤ්ඤාණික නැත්තේ? ඇවරි අඳ ගොලු බීරි ද? ඕකට කියන්නෙ ලිං මැඩි මානසිකත්වය හෝ තමුන්ගේ ප්‍රලාප මතින් ගොඩනැඟුන මකුළු දැලක් තුළ සිරවීම නෙමෙයි ද? ලිවීමෙන් සේවයක් කරන්න බැරි ද? පුද්ගලබද්ධ සංරචනා නිසා ඔයාගේ පාඨක ප්‍රජාව සීමා වෙලා නැද්ද? බ්ලොග් එකේ හිට්ස් මදි නැද්ද? ඔයාගේ අරමුණ මොකක්ද? ඔයාගේ ෆැන්ටසිය සැබෑ ලෝකෙදි කුඩු වෙලා ම නැද්ද? මං අහන්නේ ඔයා වටේ ඉන්න හැමෝ ම හරි ජෙනුයින් සුපේෂල, ශික්ෂාකාමී බෝධිසත්ත්ව කැරැට්ටු ද? ආදී වශයෙන් විනාඩි හතළිස් පහක් විතර කෝපි කෝප්පයක්  තොලගාමින් මාව ප්‍රශ්න කළ ඇය අවසානයේ දී හරි අහිංසක විදියට ඇත්තට ම ඔයාට සීරියස් ලියන්න ම බැරි ද අයියා...?? කියලා අහපි.

ජීවිතේ මෙච්චර කාලයක් ඇවරිවත් ඇවරිගෙන් නාහපු ප්‍රශ්න අහන මේ කෙල්ල මල කරදයක් කියලා හිතුනත් ඇගේ ඇස් මඟහැරලා උත්තර නොදී ඉන්න ඇවරිට හිතුනේ නෑ. දැන අඳුනගෙන වැඩි කාලයක් නැතත් උත්තරයක් අහන්න බලාපොරොත්තුවෙන් ඉන්න ඇයට ඇත්ත ම කියන්න ක්ෂණික සිතුවිල්ලක් ඇවරිට ආව. සමාවෙන්න මිස්. ඇත්තට ම ඔයා අහපු ප්‍රශ්න මං කවදාවත් හිතලා නෑ. ඉතිං උත්තර මොනවද කියලාත් මං දන්නෑනේ ඩියර්. එහෙනම් හොඳට හිතලා මට රෑට කියන්න. දැන් මං අහපු ප්‍රශ්න ගැන ගයිඩ් එකක් මේ කොලේ තියෙනවා. ඒක ඉල්ලීමකට වඩා විධානයක් කියන්න පුළුවන්. ඒක නෙමෙයි අර කැම්පස් එකේ අයි.ටී එකට ගහපු දවසේ ඒ කියන තරම් ලොකු සීන් එකක් වුනා ද? ඈ මගෙන් ඇහුවෙ මීට අවුරුදු ගාණකට එහා සීන් එකක්?? ආගිය විස්තර කතා කරපු අපි පැගෝඩාවෙන් එළියට ආවෙ ඇවරිගේ කෝච්චියට වෙලාව එළඹුණ නිසා. ඒත් මං කොහොම ද ඔයාට කතා කරන්නේ??? රීඩ් ද පේපර් විල් යූ... කියාපු ඇය පාරෙ ගිය ආටෝවකට අත දමා ඉගිළ ගියා. 

වැඩ ගොඩක් අස්සේ මේ යස්ස කෙල්ලට වෙලාවක් වෙන් කිරීම ගැන ඇවරිට තමන් ගැන ම කේන්තියි. ඇගේ කතා විලාසය, අක් බමර කෙස් කළඹ තුළ තිබූ ලාලිත්‍ය ඇගේ ප්‍රශ්න කිරීමෙදි නොතිබීම කණගාටුවට කරුණක්. නමුත් ඇගේ ප්‍රශ්නවලත් යමක් ඇති බව ඇවරිට නොතේරුණා නෙමෙයි. ඒත් ඒක පිළිගන්න යටි හිත කැමති වුනේ නෑ. ‘ඔය කෙල්ල හදන්නේ ඔයාව විනාස කරන්න. මේක උගුලක් මෑන් උගුලක්. මෙච්චර කලක් මේව ප්‍රශ්න උනේ නැත්නම් දැන් මොකද?‘ ආදී වශයෙන් හිතේ අඩහඳයා තර්ක කරද්දි.... ඇගේ රිසර්ච් එකට උදව්වක් කළොත් නරක ද කියලා හිතේ සුර දූතයා මගෙන් ඇහුවා. එදා මාසෙ අන්තිම දවසක් හින්දා කප්පරක් වැඩ තිබුණා. ඇගේ කතාව මට සම්පූර්ණයෙන් අමතක වුනේ රාජකාරී අධික නිසා. කොහොමත් ඇවරිට ඇත්තේ ගෝල්ඩ් ෆිෂ් මතකයක් නේහ්.          

එදා රෑ නවයයි තිහට විතර මට නොදන්නා අංකයකින් ඇමතුමක් ඇවිත් තිබුණා. ඒ වෙද්දි ඇවරි ශීස්‍රගාමී කතරගම රෑමතිය තුරුලේ සැපට නිදි. නොදන්නා මොබිටෙල් අංකයට ඇවරි පෙරළා ඇමතුවම ඇගේ කිංකිණි කටහඬ ප්‍රතිරාව නඟන්න ගත්ත. කෝ මට ගත්තේ නෑනේ??? තාම මඟ නේද? ගෙදර ගිහින් ම කතා කරනවාද? නැත්නම් තව කල් ඕනැද? ප්‍රශ්න වැලක් ඈ යොමු කළේ, මට හුස්මක් ගන්නවත් ඉඩ නොදී. කරුණාකරලා මාව ඔයාගේ රිසර්ච් එකෙන් අයින් කරගන්න බැරිද? මං සාර්ථක බ්ලොග්කරුවෙක් නෙමෙයි. අනික මට හිට්ස් පවා නෑනේ. අනිත් බ්ලොග්කරුවන්ට වඩා මං වෙනස්. ඉතිං මං ඔයාගේ ක්‍රයිටීරියා එකේ නෑ. “හහ් ඇවරි බයයි නේද? ඔව් ස්ටඩි කරපු හැටියට සලාදය වෙනස්. ඒ වෙනස තමා මාත් තේරුම් ගන්න උත්සාහ කරන්නේ. කමක් නෑ. උදේ මට දුන්න ඉන්ටර්විව් එකට ස්තූතියි.“ බය ඇරුණොත් ගන්න. මං දැන් ම නිදියන්නෑ.

කීයට හරි ගෙදර ගිහින් මේ කෙල්ලට කතා කරන්න ඕන කියලා ඇවරි තීරණය කළේ ඒ වචන ටික නිසා. ඇගේ පූර්ව නිගමනය ගැන ඈට තිබුණෙ පට්ට විශ්වාසයක්.

ගෙදර ඇවිත් ඇවරි කතා කළා. හේයි කතා කරන බව දන්නවා. තෑන්න්ස්. මෝඩ කතා එපා ඉබ්බි. ඔයා කතා කරන්න වටින කෙනෙක් කියලා මං දැනං හිටියා. හරි අපි කාරණාවට බහිමුද? මට නිදිමතයි. අපෝ ඉක්මණට නින්ද යන්නේ මෝඩයන්ට. අනේ මේ ඔයාගේ ක්වෙස්චනියර් එක අන්තිමයි හලෝ. මගේ උත්තරය සරලයි. බ්ලොග් ලියන්නෙ මගේ ඇඟේ අමාරුවට. ඒ ඇරෙන්න වෙන අරමුණක් නෑ.... මං සෘජු උත්තරයක් දුන්නා.

හ්ම්... ඔබතුමා කියනව නම් මට පිළිගන්න වෙනවා. නමුත් කියන්නා කෙසේ කීවත් අසන්නා සිහි බුද්ධියෙන් අසන්න එපෑයැ. අනික මතුපිටින් පේන දේ යථාර්ථය නම් විද්‍යාවක් අවශ්‍ය වෙන්නෑනේ. විශ්වාස කරන්න වෙන හේතුවක් නෑ. මං නැවතත් මෛමතය තහවුරු කළා. යේ ධම්මා - හේතුප්පභවා නිසා එහෙම වෙන්න බෑනේ අයියා. අනික ඔයා මට වඩා බණ දැන පින්කම් හැසිර නිවන් සාදා ගන්න ලියාපු සද්ධර්ම රත්නාවලිය වගේ ඒවා කියවපු එක්කෙනෙක් නේ. ඕ රියලි!! කුමාරිහාමි බණ ටිකකුත් දන්නවා එහෙනම්. ටිකක් මොකද ආයෙ සෑහෙන්න දන්නවා තමා. එවර ඇය වතුකරේ දෙමළ කෙල්ලකට ආරෝපණය වුනා. මේ දැන් ඔයා දුන්න උත්තරේට මේ පෝස්ටුව පරස්පරයි. “ඇයි අර ඔයා මළත් මිනිස්සුන්ට ඔයා මතක හිටින්න, එතකොට නූපන් පරපුරට කියවන්න, ඔයාට ම වයසට ගිහින් කියවන්න ආදී වශයෙන් ඔයාගේ පරමාදර්ශී අරමුණූ????? ඒවා හොඳයි යුටෝපියාවට. අවඥාසහගතව කියා දැමූ ඇවරි ඇය විසින් සදාලය අඟලක් නෑර කියවා ඇති බව තහවුරු කරගත්තා.


මට නිදිමතයි... ප්‍රශ්නෙන් පැනලා යන්න උත්සහ ගන්න එපා. හරි ගිහින් නිදියගන්න. ඊට කලින් කියන්න කවද්ද අපි ආයෙ කෝපි බොන්නේ?  

No comments:

Post a Comment

ඈවරයි දෑවරයි.... කොටන්නට අවසරයි.....