Tuesday, April 6, 2010

වරදකරැෙග් පාෙපාචීචාරණය

Welcome You All....!!
Insha Allah

ඉතිo අායුෙබා්වන් හා හා පුරා කියාල මෙග් බීෙලාගයට පැමිණි ඔබ තමුන්නාන්ෙස්ලා පිළිගන්නවා. අැත්තට ම මට හිෙතන කියන්න තිෙයන්න සියල්ල ෙමී හරහා කියන්න ඔීන හින්දා මම ෙමීක සලාදය කියලා නමී කරන්න හිතුවා. එ් නම කාට ෙකාෙහාම වුනත් මට නමී සිරා.

හැබෑට ම මම වෙග් පිස්ෙසක්ෙග් ෙකාළමක් කියවන එකත් ෙමා්ඩකමක් කියලා ඔබ ෙමාෙහාතකට සිතනවා ෙවන්න පුලුවන්. කාරි නෑ ඔබටත් අoශු මාත්තරයකින් හරි පිස්සු නැත්නමී ෙමීක ෙනාකියවන බව මම දන්නවා. එ්ත් ෙලා්ෙක් ෙමානව හරි අලුතින් ෙසායා ගත් එවුන්ට මුල්කාෙල කවුරැත් කියන්ෙන් පිස්ෙසා් කියලෙන්. හැබැයි අායුෙබා්වන් ම නමීo ඉතිo කූබි පුකක තරමී ෙදයක් ෙහායාෙගන නැහැ. එ්කට ෙමී රාලහාමිලා මට කමන්න ඔීනෑ. එ්ත් ෙමී අැවරිෙග් අපතටී කතා සියල්ල ෙමී හරහා කියවගන්න පුළුවන්.

අැවරියා කියන්ෙන් මෙග් කාඩී එක. කවදා හරි මෙග් ජීවිත කතාව ලියන කාෙලකට මට එක එකා කියපු නමී බර ගණනාවක් එකතු ෙවලා තිෙය්වි. ෙමාක ද අෙප් අප්පච්චීෙග් එදා ෙපමීවතිය (පසුව විවාහක බිරිය ෙහවත් මෙග් මව) උමීමා දිදී කට පුරා පුතා කිවීවට රෙටී ෙලා්ෙක ෙකහුෙරා් මට කියන කයි කතන්දර අෑ දන්ෙන් නෑ ෙනව.

පුoචි ම කාෙල ෙලාකු මල්ලි කිවීවා. කාටත් මාව ෙහාන්දින් ම මතක හිටින්ෙන් මෙග් දත් ෙදක හන්දා පස්ෙස් කට්ටිය මට ෙපාල්දතා කිවීවා. දවසක් ෙසල්ලමී කරද්දි ෙපාඩි ෙද්කට තරහා ෙවලා මම අෙප් මල්ලිලාට සදහට ම ෙසල්ලමට එන්නෑ කියපු නිසා උන් මට ෂදහ කියන්න ගත්තා. කැලි කසල කියන ෙබා්ඩී එකක් කෑලි කසල කියල වැරදියට කියවපු නිසා එ් නම කිවීවා. අද කස්ටිය කියන අැවරියා කාඩී එක දැමීෙමී අානන්ෙද් මෙග් පන්තිෙය් හිටපු නානා. එ්කට ෙහ්තුව තාමත් දන්ෙන් නැති උනාට වාසනාවට ෙහා් අවාසනාවට කැමීපස් අාවමත් එ් කාඩී එක ම දුන්නා එ් මෙග් උත්පත්ති කතාව.

ෙමතැන් පටන් මෙග් හා මා සමීබන්ධ සියල්ල කියවීමට ඔබට අාරාධනා කරනවා. හැබැයි මo පුද්ගලිකව මම මෙග් කියන වචන වලට කැමති නෑ. ඔබ ෙනාසිතුවට එ් තමා ෙලා්කෙය් දිනකට වැඩිෙයන් ම භාවිතා ෙකෙරන අාත්මාර්ථෙය් සoෙක්තය. එ්ෙකන් මo අාත්තමාත්තකාමී නැහැ කියලා හිතනවා නමි එ්ක ෙගාන්කම නමුත් මo එ් වචන ෙදක ෙවනුවට අපි සහ අෙප් යන වචන ෙදක භාවිතා කරන්න හුරැ ෙවලා තිෙයනවා. ඔබත් ඊට හුරැ වුෙනාත් මජික් වාසි ලබන්න පුළුවන් බව මතක තියා ගත්ෙතාත් ෙහාන්දා..... Hudhafus....


















































1 comment:

  1. අයියා ඔයාගේ බ්ලොග් එක අද තමා දැක්කේ. මේ බ්ලොග් එක ලාංකීය සිතුවිලි කියන සින්ඩියට එකතු කරන්න :)

    ReplyDelete

ඈවරයි දෑවරයි.... කොටන්නට අවසරයි.....