Thursday, December 17, 2015

ෆයින්ඩින් ඇවරියා..!!

සලාදය ලියපු ඇවරි හිටි හැටියේ අතුරුදහන් වුන නිසා ඇවරිව හොයා ගන්න වෙන ම මිෂන් එකක් දෙන්න වුනා. ‘ෆයින්ඩින් ඇවරියා‘ නමින් ක්‍රියාත්මක මේ විශේෂ මෙහෙයුම හේතුවෙන් ඇවරි පුරාවෘත්තය යළිත් ආන්දෝලනාත්මකව කරලියට ආව. මේ සම්බන්ධයෙන් බොරු භීතිකාවක් ඇති කරගෙන පහුගිය කාලයේ ජාත්‍යන්තර ප්‍රජාව නැට්ට පාග ගෙන බඩ පිණුම් ගැහුවත් ඇවරිතුමා තඹේකට ඒවා මායිම් කොලේ නෑ නොවැ. (අනේ උගේ ගණකම)

කොහොම හරි හිතාගන්න බැරි තරමට වැහැරිලා, හොටු පෙරාගෙන, කොණ්ඩා රැවුල් වවාන, රකුස් විලස් ගෙන අස්ථි පංජරයක රූපකායෙන් සිටි ඇවරි තුඹහින් එළියට බැහැලා ලිං කටින් කරපොවලා බාහිර සමාජෙට ආවම පැවති ප්‍රෙස් කොන්ෆරන්ස් එකට පස්සේ එතුමාගේ තිප්පොල නෙප්ලන්ඩ්ස්හි දී අපි සමඟ සුහද පිළිසඳරකට එක් වුනා. මේ සටහන එතුමා සමඟ කළ සංවාදයෙන් ලියැවෙන්නක්.

ඉතිං කොහොම ද ඇවරි?
නරක ම නෑ ඉතිං. අනුන්ට කරදරයක් නැතුව මගේ වියදමෙන් ජීවත් වෙනවා. කොහොමත් මීට වඩා නරක වෙන්න විදියක් නෑ නේ??

මොක ද මේ ෆෝන් ඕෆ්?
ආ අපි දැන් ලිමිටඩ් අවේලබිලිටිනේ. වොයිස් නෑ. ටෙක්ස්ට් විතරයි. සොස් කෝල්ස් ඔන්ලි. හැබැයි මලාට වී කෙයාර් ඕල්වේස් කියලා පොර ටෝක් දෙන්නෑ. හේ හේ...

පහුගිය කාලෙ ඩිස් මිස් වුනේ සුදු වෑන් එකකින් වත් අරං ගියා ද?
චී;; චී ගුඩ් ගවනන්ස් වලදි සුදු වෑන් නෑනේ. ඔන්න කමිටුවට විසිට් එකක් දාන්න වුනා නම් පෝරියල්. පහුගිය කාලෙ මං කරපු කියපු දේවල් මටවත් සෙට් වුනේ නෑ. ඒක නිසා සිවිල් ජීවිතයක් ගත කරන්න හොඳ වාතාවරණයක් නොතිබුණු තැන හැංගිලා ඉන්න තීරණය කළා. හැංගිලාමත් නෙමෙයි එෆ්. බී හිටිය නේ?

ආහ් ඒ කියන්නේ තාවකාලික වෙස්වලා ගැනීමෙන් ජනතාව නොමඟ යැවීමක්?
ජනයා බබ්බු යැයි නොමඟ යවන්න?? හිනා...

කතාවක් තියෙනවා ළඟදි කාපු බූට් එකක් නිසා මේ තත්ත්වය ඇති වුනා කියලා.??
සහතික ඇත්ත. එක ම කෙල්ලගෙන් දෙපාරක් බූට් කෑවොත් තේරෙයි. හැබැයි ඕකෙ මෙහෙම එකකුත් තියෙනවා. මේ වෙනකොට කාපු බූට්වල හැටියට මං ආරණ්‍යවාසී වෙන්න ඕන ඉතිං. බූට් කියන්නේ ඉතා සාමාන්‍ය තත්ත්වයක් වෙලා. ෂිට් හැපන්ස් ඩේලි බේසිස් නේහ්??

ඇයි කාන්තාවො ඔබතුමාට මෙච්චර වෛර කරන්නේ??   
දුක හිතෙන කතා කියන්න එපා යකූ.... නෑ කාලයත් එක්ක මං හරි දඩබ්බර වෙලා. විශ්වාස කරන්න බැරි තරමට මුරණ්ඩු වෙලා. කොටින්ම ඇවරි පතිරගේ මැරිලා දැන් ඉන්නේ මහ එපා කරපු එකෙක්. ඒක හැමෝ ම කියනවා. ඒක තමා ඊළඟ පිම්ම. නමුත් මිනිස්සුන්ට ඒක දිරවගන්න අමාරු වේවි. ඔවුන් අවලාද නඟාවි. අපහාස කරාවි. කොහොමත් මට වෛර කරනවාට මං ආසයි. එක අතකට වෙන විකල්පයක් නෑනේ.

මේ තරම් නිද්‍රාශීලී ප්‍රතිපත්තියක් අනුගමනය කරන්න හේතුවක් තියෙනවා ද?
අපි ක්‍රියාකාරී වෙන්නේ කවුරු වෙනුවෙන් ද පුතා? අන්තිමේදී ලබා ගන්නේ මොනවා ද? කවුරුන් හෝ කළ යුතු නිසා මා වෙත පැවරී තිබූ රාජකාරීවලින් මා නිදහස් වුන ගමන් මං නිකමෙක් වෙලා. කෝකටත් තෛලය  සිද්ධාර්ථය විදියට තමුන්ගේ උපයෝගීතාව නිශ්ක්‍රීය කළා ම අපි අවලංගු කාසි වෙනවා. දැන් මාගෙන් කාටවත් වැඩක් නෑ. ඉතිං බොහොම හොඳින් විශ්‍රාම සුවයෙන් ඉන්නවා.

මෙච්චර පසුතැවීමෙන් කතා කරන්නේ? ඇවරි කලකිරිල ද?
නෑ ළතවෙන්න තරම් ‍නරකට මං ජීවත් වෙලා නෑ. ඒත් වෙනස් වෙන ලෝකෙක කිසි දෙයක් සදාකාලික නෑනේ? අනික අපි පෙරළෙන්නැතිව හිටියොත් පාසි බැඳෙන්න පුළුවන්. වැල යන පැත්තට ගහ උළුවස්සා කිව්වලු. ඉතිහාසය පුරා අපේ රැකෝර්ඩ්ස් අරන් බැලුවොත් හොඳක් දකින්න පුළුවන්. නමුත් එක ම දේ එක ම විදියට වුන නිසා මහ අලයෙක් වෙලා හිටියෙ. දැන් ටිකක් රිස්ක් එකක් අරගෙන ඕෆ් රෝඩ් ගිහින් අලුත් කස්තිරමක් අල්ලන්න කාලෙ කියලා හිතුවා.  හයි රිස්ක් - හයි ප්‍රොෆිට් කියනවනේ නේහ්!!

ඒ කිව්වෙ බිස්නස් වෙන්චර් එකක් ද??
සිරාවට එහෙමමත් නෙමෙයි නමුත් ඔටෝ පයිලට් මෝඩ් එක වැඩකරනවා ද කියලා බලා ගන්න මට ම ආසාවක් ඇති වුනා. මොකද පහුගිය අවුරුදු විසි හතට ම මම ෂුවර් කරලා කෘසීන් ඇටිටියුඩ් එකේ දී ඔටෝ පයිලට් දාලා නෑ. තේරුම්ගන්න පුළුවන්නේ වේදනාව??? තනියෙන් ම ඇද්දා. කොච්චර අමාරු වුනත්. මොකද මං දැනගෙන හිටියා මට පිටිපස්සෙන් මාව බැක් කරන්න කවුරුත් නෑ කියලා. ඉතිං අපිත් පුංචි බ්රේක් එකක් ගන්න එපා ද?

හරි ඒ කියන්නේ දැන් හැම දේකින් ම ඈත් වෙලා තපස් ගත වෙන්න ද කල්පනාව?
හහ් හහ් එහෙම කරන්න වුනානම් හොඳා... දැන් රාහුලෝ ජාතෝ - බන්ධනං ජාතං වෙලා නේහ් තියෙන්නේ? හිනා... නෑ නෑ ඒ පාර කුණුහරුප ලියන්න එපා. තාම රාහුලයෙක් ගැන හිතලාවත් නෑ. නමුත් අපි 2016 දී පොඩි පිරිසට - වඩා හොඳට කියන ස්ලෝගන් එකෙන් බ්රෑන්ඩ් එක රීවෑම්පින්ග් කරන්න හිතුවා. තම්බිගෙ දොඩංගොඩ වගේ හැම දේම බාර ගත්ත ම එකක්වත් හරියට කෙරෙන්නෑ.. අනික පුතා ඇත්ත කාරණේ, දැන් අපි නාකියි. ඉස්සර වගේ අඩිය අඟලට රිවට් කරන්න ඔට්ටු වෙන්න අමාරුයි. සාමාන්‍යෙයන් මම අලුත් මිනිස්සු එක්ක, යන්ග් ජෙන් එකේ පිරිසත් එක්ක වැඩ කරන්න බැරි ලෝර්ඩ් පකීර් කෙනෙක් නෙමෙයි. නමුත් උන් එක්ක වැඩ කරන්න ඕන කරන සංයමය ඒ ඩිසිප්ලින් එක දැන් නෑ. කොටින් ම උන් මොන මල දානෙ කළත් මට දැනෙන්නෙ නෑ. අනිත් වචන වලින් කිව්වොත් මං උන්ට ආදරේ නෑ.

මොක ද මම විශ්වාස කරන හැටියට ආදරේ නම් ආස නම් තමා අපි හදාගන්න බලන්නේ? වද වෙන්නේ? ගහන්නේ බනින්නේ. ඕ.පු.ප්‍රී.වෙ නම් වගේ වගක් නැතිව හිටියැකි.

ඇවරිතුමා, ඔබතුමා කියපු දේවල් වැඩියෙ නොතේරුනාට මට මතක හැටියට 2014 අවසානයේත් ඔය කතාවට සමාන කතාවක් කිව්වා. දැන් 2016 දීත් එතැන ම ඉන්නේ?
ඔව් ප්‍රතිපත්තිමය වශයෙන් අපේ ස්ථාවරය එකයි. නමුත් 2015 දී අපි මෙහෙයුම් අතින් දහය පහට බැස්සුවා. ඒත් අවසාන කාර්තුවේ දී පහත් වැඩියි කියන තැනට ඇවිත් තිබුණනේ? දැන් අපි පහ තුනට බස්සන්න ඉන්නේ. මං දන්නේ නෑ කැබිනට් අනුමැතිය කොහොම වෙයි ද කියලා. හැබැයි අනුමැතිය කොහොම වුනත් වෙන්නෙ ඒක ම තමා.

මොන ටෝක්ස් දුන්නත් හිතන්නෙ නැද්ද මං දියවෙලා කියලා?
අහලා නැද්ද සේකර කියලා තියෙනවා කුසලානේ ලූ මිදියුෂ කුසලානේ හැඩය ගනී කියලා. ඉතිං අපිත් ඒ වගේ කාලයාගේ ඇවෑමෙන් බඳුනේ හැඩය ආදේශ කරගන්නවා. සීතල වෙලා අයිස් වෙනවා. නටලා වාෂ්ප වෙනවා. සෑහෙන්න විපර්යාස වෙනවා. මැණිකේ අගය කණා නොදැන ගත්තට අගය බාල වෙන්නේ නෑනේ? අනික කණා හැමදාම අගය නොදැන ඉඳී කියලා හිතන්නත් බෑ. මොක ද කණ කැස්බෑවත් විය සිදුරෙන් හරි අහස බලනවනේ පුතා. සෝ ජීවිතේ එහෙමයි. ලෙට් ඉට් බී...

අවසාන වශයෙන් මොක ද කියන්න තියෙන්නෙ?
ඇත්තට ම මං බොහොම ප්‍රීතිමත් සිරකරුවෙක් විදියට ජීවත්වෙලා බලන්න පුංචි ට්‍රයි එකක් දෙන්න හිතුවා. දැන් පුල් මාවලස් කියපං. යකෝ මගේ හැටියට, ආයෙ කතා දෙකක් නෑ - ඒක ප්ලූටෝටත් එහා ටාර්ගට් එකක් කියලා පැහැදිලියිනේ, නිකන් ස්ප්‍රයිට් වගේ? නමුත් ෆුල් බ්ලෝ එකක් දාලා බලන එක හොඳා කියලා හිතුනා. සල්ලි වැඩි වුනාමත් මිනිස්සු එෆ්.ඩීස් දානවනේ. ජස් ලයික් දැට්. අන්න ඒ වගේ ලල් එකක්. දැන් අර ගප්පියා කියනවා වගේ පුල් පිට්. පුල් මාවලස්. කොච්චර කාලෙකට ද දන්නෑ...?? අන්න බලු කතා කියන්න එපා බොක්ක. ඕකනේ කියන්නේ අපි බොක්කෙන් කිව්වමත් අපිට බෙලෙක්කෙන් කියලා.


2015 දී ඇණ කොන්ඩාස් වුන තැන් වැඩියි. අපි ගොනා මොඩල් දාලා රැල්ලේ ඇරපු දේවල් අම්බානකට තිබුණා. ඒවගේ රිටන් සෙට් වෙලා වමාරපු හැටියට පුංචි කාලෙ බීපු රන් කිරි නාහෙන් ඕෆ්ලෝ වුනේ... ලොල්.

No comments:

Post a Comment

ඈවරයි දෑවරයි.... කොටන්නට අවසරයි.....