Saturday, February 13, 2016

ඇගෙන් වරම් ලද ආලවක වත හෙවත් පිවිතුරුය පළමු පෙම....

අදට යෙදෙන ආදරවන්තයින්ගේ දවස වෙනුවෙන් සූදානම් කරගන්නා ලද විශේෂ දෙසුමේ අවසාන පෙරහුරුව කරලා ස්ටෝරි බෝර්ඩ් එක ආයෙත් චෙක් කරන ගමන්  ම ඇවරිතුමාට වැලා ඉන් ලන්ඩන් කතාවක් පාන්දරින් ම පබ්ලිෂ් කිරීමේ පිළිබඳ සිතක් පහළ වීම නිසා මේ සලාදය පළ කරන්න හිතුවා. හැමදාමත් වගේ අරහෙන් මෙහෙන් එකතුවුන කතාවක් තමා මේක. පහළින් තියෙන්නෙ ඇවරිතුමා බුකියෙ ෂෙයාර් කළ සුහාරා පෙරේරාගේ පොස්ටුවක්.... ඒක දැක්ක ම මට තාෂියාගේ කතාව මතක් වෙලා ලියුවෙ.


බ්ලොග් එකක් ලියන්න නිමිත්තක්...

Suhara Perera thinking about making a change.
කාලයක් තිස්සෙ රණ්ඩු වෙවී යාළු වෙවී උනත් ආදරෙන් ඉන්න ජෝඩු දැක්කහම මට පුදුමාකාර හැඟීමක් දැනෙනව. උඩඟුකමයි මාන්නක්කාරකමයි පැත්තක තියල තමන්ට අයිති දේ ගිලිහෙන්න නොදී රැකගත්තු හින්ද තමයි අද එයාලා ආදරේ විඳින්නෙ.
කැඩුණු දේවල් නැවත හදාගෙන පාවිච්චි කරන්න දඟ දාපු එහෙමත් ජෝඩු ඉන්න අතරෙ වතාවක් කැඩුණු දෙයක් හදාගන්න උත්සාහ නොකර ඒක විසි කරල දාන අය එමටයි. නොකැඩෙන්න තියන දේවල් කඩ කඩා පාවිච්චි කරන්න උත්සාහ කරන අයත් එමටයි.
කොයි කොහොම උනත් අපේ අම්මල තාත්තලගෙ කාලෙ අළුතෙන් ඔප්ෂන්ස් හොයං දුවන්නැතුව පට්ට ගගහ එකම රිලේෂන්ෂිප් එක continue කරන්න ගත්තු තීරණ නිසා අද අපේ පරම්පරාවට ලස්සනට හදාගත්තු කූඩු තියනව. ඒත් දැං ලෝකෙ යන විදිහට අපිට දරුවො ඉන්න කාලෙකදි පවුල කියන නමත් භාවිතයෙන් ඉවත් වෙලා තියෙයිදෝ කියල හිතෙනව; අහංකාරයේ ආගමනයෙන් ආදරය කියන හැඟීම අවතැන් උන විදිහටම.

ඇවරි සාමාන්‍ය වශයෙන් දුක්ගන්නා රාළගේ චරිතය ටිකක් වැඩියෙන් රඟපාන්න කැමති බුවෙක්. රජ්ජුරුවන්ගේ අන්තපුරේ බලා කියාගන්න විශ්වාසවන්ත ම චරිතයක් වන දුකාගේ පාර්ට් එක ඇවරිට ආදේශ වෙලා බොහෝ කල් වුනාට හාමිනේගේ ගෝරනාඩු මැද්දේ සහ අධික කාර්ය බාහුල්‍යය මත ඒ කටයුතු සෑහෙන්න ඇණ හිටලා තියෙන්නේ. කොච්චර ද කිව්වොත් ඇවරිගේ අන්තපුර අංගනාවෝ ඕපදූප කියන්න වෙලාවක් ඉල්ලලා බැරි ම තැන කෝල් කරලා නෝක්කාඩු කීම දැන් සාමාන්‍ය කාරණාවක් වෙලා. ඇවරිටත් කණු තැබීම පුරුද්දට ගිහින් තියෙන්නේ.

කෝ අනේ ඔයා මාර බිසීනේ ඉස්සර නම් පැය ගණන් අපි එක කියවන්න වෙලාව තිබුණා. ගොඩක් සුභද්‍රාවන් කියන්නේ ඔය ටික. ඒ ඉස්සර නේ මැතිනිය. දැන් අග්‍ර මහේෂිකාවගේ කෝල්ස් විතරයි ගන්නේ. ඒකත් සලාක ක්‍රමේට. ඉතිං කියන්න මැඩම්. කවද්ද ලංකාවට සැපත් වුනේ. ඇවරි එහෙම කිව්වේ අදාළ අංගනාව සෑහෙන්න කාලයක් රටින් පිට හිටි බව දන්න නිසා. වැඩි කලක් නෑ ඇවෝ. හවසට මොකෝ කරන්නේ? මං මවුන්ට් එන්න ද? නැත්නම් ඕවර් ද වීක් එන්ඩ්...?? අයියෝ කියලා වැඩක් නෑ සනී. වෙලාවක් දෙන එක තමා ප්‍රශ්නේ. නමුත් උදේ වරුවක කෝම ද? නයින් තර්ටි, ටෙන් වගේ? එහෙනම් හෙට උදේ බැරිස්ටා, ෂාප් ටෙන් ඩීල් ඕකේ. හැබැයි වරෙන් නැත්නම් ෆෙරාරෝ නැති වෙයි. අනිවා අපි කවද්ද ඔබතුමීට බෑ කිව්වේ.

තයෝෂිමා ඇවරිගේ පිස්සු පිට් එකක්. ඇවරි ඈට කිව්වේ තාෂි කියලා. තාෂිගේ ඇපොයිමන්ට් එකට යන්න ඇවරි අවදි කිරීමේ කාර්ය සුපුරුදු පරිදි පැවරුනේ සෙහෙනසීබ්ට. ආහ් කියන්න අමතක වුනානේ. ඇවරි හාමිනේට පාචිච්චි කරන නික් නේම් තොගයෙන් ඇවරි වැඩියෙන් ම කැමති එක තමා සෙහෙනසීබ් කියන්නේ. උර්දු භාෂාවෙන් එහි තේරුම වාසනාව. කොහොම හරි ඇවරි ටිකක් ලේට් වෙලා තාෂියා මුණුගැහෙන්න ගියා. කෝම ද ඉති වාස දේස? වරදක් නෑ බං. ලංකාව සෑහෙන්න වෙනස් වෙලා නේහ්?

ආගිය විස්තර කතා බහ කරමින් හිටින අතරේ ඇගේ තව බොක්කේ ෆිට් එකක් අපිට එකතු වුනා. අම්බෝ බං ලංකාවෙ මිනිස්සු කන්ටැක් කරගන්න හරි අමාරුනේ? මුන්ගේ මොබයිල් නම්බර්ස් තිබුණත් කවදාවත් ආනසර් කරන්නේ නෑ. එක්කෝ වොයිස් මේල්. ලෑන්ඩ් ලයින් තෘ ගියොත් කවදාවත් සීට් එකේ නෑ. එක්කෝ මීටින්. ගොඩක් වෙලාවට සෙකට්‍රිලා ගන්නේ. උන් කියන්නේ ම ලීව් අ මැසේජ් කියලා තමා. ඇයි බං ලංකාවට මෙහෙම වෙලා තියෙන්නේ. සුද්දොවත් මෙච්චර බිසී නෑනේ. ලංකාවේ ඔක්කොම බොරු බිසීනේ හලෝ. ඒක දැන් ට්‍රෙන්ඩ් එකක් වෙලා. කවුරුත් එහෙමයි. ලොකු සීන් තමා දාන්නේ. ඇවරි හිනාවකින් උත්තර දුන්නා.

ඉතිං කෝම ද ඔයාගේ ප්‍රංශ පෙම්වතා එහෙම? ඇවරි ඇහුවේ ආඩම්බරකාර තාත්තා ගැන අංගනාවො පටන් ගත්තු කතාව වෙනත් පීල්ලකට දාන අදහසින්. ආහ් ඇවරිට තාම අප්ඩේට් එක ඇවිත් නෑ වගේ. ප්‍රංශුවා නම් කමක් නෑ කියමුකෝ. ඔයාගේ පරණ පෙම්වතා බැන්දලු ඔන්න. ඒ ඕපදූපය අපේ අනෙක් මිතුරිය අරුණිගෙන්. හරි හරි අහගනිල්ලා එහෙනම්. ප්‍රංශකාරයා හරි ගියේ නෑ. ප්‍රංශකාරයො වගේ අපිට ආදරේ දිහා බලන්න බෑ බං. අපි සිංහල කෙල්ලො නේ. ගහ මරාගෙන හරි එක මිනිහෙක් එක්ක ඉන්න ඕන. හැබැයි උන්ගෙත් ඒක තියෙනවා. එක රිලේෂන්ෂිප් එකක ඉද්දි අපේ ගෑනු වගේ තව එකක පැටලෙන්නෙ නෑ. නිල වශයෙන් කලින් එක අහවර කරලා දෙන්නා සුහදව වෙන් වෙලා තව එකක් පටන් ගන්නවා. කෝපිවල සැරට ද කොහේ ද තාෂි ප්‍රංශ කාන්තාවන්ගේ පතිවත ගැන අලුත් අර්ථකතනයක් දෙන්න තරම් දාර්ශනික වෙලා තිබුණා.

අරුණි.. අපි ටිඛීලා නෙමෙයි කෝපි බිව්ව කියලා ෂුවර් නේද? ඇවරි ඇහුවේ තාෂි කැමතිම බීම ටිඛීලා බව දන්න නිසා. නෑ නෑ බං මං ඇත්ත කියන්නේ. එහේ  සීතලට බොන තරම් මෙහේ බොන්න බෑ හලෝ. මැරෙයි. හරි හරි දැන් ප්‍රංශ ගෑනුන්ගේ පතිවත ගැන කාරණේ සාකච්ඡා කරලා ඉවරද? උඹත් මහ චීත්තයක් ඇවෝ. මේ... නංගී පල් පාර්ට් දාන්න එපා හරිය. මේක අපේ බඩ රස්සාව. ඔව් උඹ හම්බ කරන් කන්නනේ ඕප දූප හොයන්නේ නේද?

ඊට වඩා එග්සයිටින් නිවුස් එක මන් දැන් ගනර් කෙනෙක්ව ඩේට් කරන එක. මොකක්?? යා හීස් අ ප්‍රොෆෙෂනල් ෂූටර්. ඕහ් රියලි. යූ ගොනා ගෙට් හන්ටඩ් වෙරි සූන්. හා...?? අරුණි වක්කඩ කැඩුවා වගේ කියවගෙන ගියේ ඇගේ සුබපැතුම් පිරිනමන ගමන්.

පරණ කතාන්දර ටිකක් මතක් කරගනිමින්කෝපි කෝප්පය තොල ගාපු ඇවරි එහා ලවුන්ජ් එකේ හිටි අංගනාව දිහා මොහොතක් බලා හිටියා. පාරේ යන වාහන අතරින් බලන ගමන් ඇවරි මතක් කරන්න උත්සාහ කළේ අවසාන වතාවට තාෂියා සහ රුවින්ද එකට දැකපු දවස. වැඩි වෙලා කල්පනා සාගරේ හබල් ගාන්න ලැබුණෙ නෑ. උඹ මොනාද හිතන්නේ? නෑ මං හිතුවේ රුවින්දයාට ගන් එකක් විතරයි අඩුවට තිබුණෙ කියලා. ඇවරි අමුවෙන් ම කියලා දැම්මා ම. අරුණිගේ බ්‍රේක් නැති කටට ඊට එහා එක්ක කියැවුනා. නෑ මචං, උගේ ගන් එකෙන් එකෙන් මේකි තමයි වැඩක් නොගත්තේ. ගොන් ඉබිබි. අරුණි කිව්වේ හීනියට පාරක් තාෂිට ගහන අතරේ.

කොහොම නමුත් අපි දෙන්නගේ කතාවෙන් තාෂියාට සෑහෙන්න රිදුනා. ඔව් බං මට රුවීව තියාගන්න තිබුණා. ලොකු කතාවක් කියන්න යන බවක් ඈ කෙරෙන් පළ වුන නිසා අපි දෙන්නා ම ෆ්‍රීස් වුනා. ඒ අතරේ සෙහෙනසීබ් එවපු එසෙමකටත් ඇවරි රිප්ලයි කළා. රුවින්ද මට ශ්‍රී ලංකන් එකෙන් අයින් වෙන්න කිව්වෙ මැරි කරන්න. ඒත් එතකොට මං පීක් එකේ හිටියේ. කසාදයක් නිසා ජොබ් එක අත අරිනවාට වඩා ජොබ් එක වෙනුවෙන් මිනිහාව අතරින්න මං තීරණය කළා. ඒත් බ්‍රේකප් වුනාට පස්සේ ලංකාවෙ වැඩ කරන්න හිතුනේ නෑ. පස්සේ ප්‍රංශෙට ගියා. ගිය අවුරුද්දේ ලංකාවට ආවමත් රුවින්ද මාව හම්බවුනා. එතකොට ඒ මැරි කරන්න හිටපු නංගි ගැනත් කිව්වා. පස්සේ දවසක දෙන්නා ම ආව. අර මං හොස්පිටල් ඉඳපු කාලෙ. උඹලත් ආවෙ. අම්මට සිරි රුවියා ආව කියලා අපි දන්නේ නෑ හොඳේ. ඇවරි උඩින් පැනලා කිව්වා.

කොච්චර වුනත් මට ඒ කෙල්ලව දැක්ක ම රුවින්දට ආයෙත් කතා කරන්න හිතුනේ නෑ බං. එයා හරි අහිංසකයි. අද වෙනකම් මං ඒ දෙන්නට කරදර කළේ නෑ. ඉස්සරහටත් නැතිවෙයි. ඒත් අද හිතෙනවා රුවී කොච්චර හොඳ පිරිමියෙක් ද කියලා. උඹට මතකනේ අරුණි ගම්පහ ක්ලාස් යන කාලෙ. ඒකා මාව කොච්චර පරිස්සම් කරන්න ඇත්ද? ඉතිං මොන ලබ්බකට උඹලා වෙන් වුනේ? ඇත්තට ම මේ ශ්‍රී ලංකන් සේල්ස් කෙල්ලො දෙන්නව ඇවරිට කාලයක් මඟ හැරුණ නිසා ඇහුවා.

මගේ හදිසිය නේ බං. අන්තිමට හම්බුන වෙලාවෙ රුවින්ද ලස්සන කතාවක් කිව්වා. “තාෂි ඔයා, මට ගෑනු ගැන තිබුණ අදහස සම්පූර්ණයෙන් ම වෙනස් කළා. ඔයා මාව අතඇරපු හැටියට මම එක්කෝ සල්ලාලයෙක් නැත්නම් බේබද්දෙක් වෙන්න හොඳට ම ඉඩ තිබුණා. ඒත් ජීවිතේ මොකක් හරි වාසනාවකට මං එතෙන්ට වැටුණෙ නෑ. මොකද එහෙම වුනානම් ඒක මට කරගන්න හානියක් වෙනවා. කොහොම නමුත් ඔයාට මොකුත් නැතිවුනේ නැති නිසා දුක්වෙන්න එපා. සතුටින් ඉන්න. පුළුවන් වුනොත් වෙඩින් එකට එන්න කිව්වෙ හරි රිලැක්ස් පිට.

එදා රුවී එහෙම කිව්වට මගේ කියලා තිබුණ සේරම එයත් එක්ක ම නැතිවුණ බව තේරෙද්දේ අස්සයා ගිහිල්ලා. කල්පනා කරලා බැලුවා ම මං කරපු දෙයින් ඒ මනුස්සයාගේ ජීවිතේ ම වෙනස් වෙන්න ඉඩ තිබ්බා. මට මං කරපු දේ බරපතලකම හරියට ම තේරුණේ එදා. රුවින්ද මොළේ තියෙන කොල්ලෙක් කියලා මං දැනගෙන හිටියා. ඒත් එච්චර වගකීම්සහගත පිරිමියෙක් කියලා දැනගෙන හිටියේ නෑ. අම්මියෝ කෝපි එක ඉවරයි. දැන් උඹ අපිට එන්න කිව්වේ උඹේ අති සාර්ථක ප්‍රථම ප්‍රේමයේ පශ්චාත් මරණ පරීක්ෂණ වාර්තාව සභාගත කරන්නද?

නෑ නෑ බං. මං ආපහු යූ.කේ යනවා. ගෘප් සේල්ස් වලට. බයි ද වේ ලයිෆ්  මූව්ස් ඕන්නේ.  ගන් මෑන් ෂේප්. ඒත් මිනිහා ගාව ඇත්තට ම ලයිසන් ගන් එකක් තියෙනවා හලෝ. මට පොරව මෙස් අප් කරන්න බෑ. රුවින්ද වගේ නෙමෙයි මූ නම් මට අනිවා වෙඩි තියන්න බැරි නෑ. හැබැයි පොර රබර් සෙරෙප්පු දාන පෙළොවෙ පයගහලා ඉන්න චරිතයක් විදියට පේන්න ඉන්නේ. අනේ මේ කියන තැනකට වඳින්නම් කල්පනා කරලා කරන මඟුලක් කරගනින්. අරුණි පින්සෙන්ඩු වුනා.

ඒක නෙමෙයි කෝම ද දැන් පොඩ්ඩට. යන්න කලින් ඇවිත් යන්නම්. ඇවා මට පුංචි සප් එකක් ඕන. ඔයාගෙ බොස්ට කතා කරලා කරලා දෙන්න. “ඕවා මොනා ද බං. මේල් එකක් දාපන්. මං ජෝනට කියන්නම්. ලන්ඩන් ගියා ම ඉඳුනිල්ව මතක් කළා කියපන්. හේනම් කෙල්ල අපි විසිවුනා. යන්න කලින් සෙට් වෙමු.

පසු සටහන

මා දන්නා හඳුනන බොහෝ තරුණියන් තමන් ජීවිතයේ දී වැඩියෙන් ම දැනගත් පිරිමියා සමඟ විවාහ වී නැත‍්තේ අවශ්‍ය ප්‍රමාණයටත් වඩා ඔහු ගැන දැනගත් බැවින් සහ තමන් ගේ හීන ඔහු වෙතින් බිඳෙතැයි යන අතිමානය හේතුවෙනි. ඔහුගෙන් මිදී ලෝකය පුරා කරක් ගසා පැමිණ නැවතත් ඔහුගේ ම ගුණ වයන්නේ ඔහුත් සමඟ ගිය තරම් දුරක් වෙනත් කිසිවෙකුත් හා යාමට නොහැකි වූ බැවිනි. දීර්ඝ කාලීනව ඉවසන සියල්ලෝ හැම විටම හොඳ ම දේ ලබත්. නමුත් එසේ ඉවසීමට අවැසි ආත්ම ශක්තිය ඇත්තේ එහෙමත් වගකීම් සහගත අතළොස්සක් ආදරවන්තයින්ට පමණකි. ංංජජෙං

No comments:

Post a Comment

ඈවරයි දෑවරයි.... කොටන්නට අවසරයි.....