Saturday, February 8, 2014

වසන්තය එනවා සත්තයි...!!!!


සුබ නව වසරක් වේවා! හැපී බිලේටඩ් පුදු වරුඩ වාත්තුක්කල් තමා ඉතිං. මා අලුත් අවුරුද්දේ ද හොරකම් කිරීම  නවත්වා නැතැයි ඔබ කියනු ඇත. පට්ටපල් හැබෑවකි, මේ හෙඩිම සිංහල ඉස්කෝලෙ මහ ඇඳුරුතුමාගෙන් මම සොරා ගතිමි. මේ සලාදය ‘පමා වී ආ වසන්ත(ති)ය කියා නම් කරන්නට ගොස් එ(ඇ)ය එන්න තව හුඟ කලක් යන නිසාත් ඒ වුව අනිවාර්යයෙන් එන නිසාත් ටක්කෙට ම එන බව දැනට පැවසීම මැනැවයි සිතිණි.

අත්ත්‍යන්නයෙන් ම අලුත් අවුරුද්දට හෝ සලාදයක් ලියන්න උවමනාව තිබුණ ද අලකංලංචි අටෝරාසියක් මැද 2014 උදාවූ බැවින් ඒ කිසිත් කරගත නොහිණි. යුගාන්ත වාතයෙන් ඇලළී පැයට කිලෝමීටර තුන්සියයකට එහා වේගයකින් හමා ආ, කැත්‍රිනා සුළි කුණාටුවකින් ද ඇය පසුපසින් අනාරාධිතව සපැමිණි මුරුගසන් වරුසාවකින් ද අතොරක් නැතිව බැට කෑ මා  උන් දෙදෙනා දෙස දැනුදු සෝමනස්ස සහගත උපේක්ෂා චිත්තයෙන් බැලීම මට ම එක්තරා ආකාරයක ප්‍රෙහේලිකාවකි. ඉදින් අඳුරට සාප නොකොට පහන් දැල්වීමට අවසන මම ඉටා ගතිමි.      

2013 ඇවරිට වැදගත් වූයේ ද අවැදගත් වූයේ ද නැති. උපාධි සිහිනය හැබෑවීම, රැකියාව වෙනස් වීම හැරුණු කොට මාස හයක් චපල, මාස හයක් සඵල අවුරුද්දක් ය ඒ. ගිය නුවණ ඇතුන් ලවා අද්දවන්නට බැරි තැන කෑ මිදිත් තිත්තයැයි නොකියන්නෝ කවරහු ද? කවුරුන් කෙසේ කීව ද නරි නම් ඇත්තක් නම් නොකියන බව ඔබේ දැන ගැනීම පිණිස ලියා තබමි. 2013 පිළිබඳ උත්කර්ෂවත් සටහනක් ඔබ මගෙන් බලාපොරොත්තු වූවා නම් සිතැඟි ඉටු කිරීමට නොහැකි වීම පිළිබඳ පළමුව මගේ අවංක කණගාටු පළ කරමි.

මතුපිටින් සාර සුබාවට දිළිහුණු උත්කර්ෂයට යටින් කුණු වී රජස් ගලන, නිසරු ආත්මයන්ගේ දුර්ගන්ධය නාස් පුඩු හිර කරවන තෙක් ම නොනිත් වෙර දරා ආඝ්‍රාණය කළ මට සරුව පිත්තල සැරසිලිවලින් ඔබ පැමිණි නිගමන ගැන අමනාපයක් නැතත් සිනාවක් පහල වීම නවතාගත නොහැක. ඒ නයින් ගත් කල බැඳි මුහුණු ගැළවුණු, හිමි මුහුණු මතුවුණු සැබෑ අවුරුද්දකි 2013. ඇතැම් සිද්ධි වාචකයන් පිළිබඳව මගේ පුද්ගලික දෘෂ්ටිවාදය සහ වාස්තවිකත්වය අසාමාන්‍ය ලෙස විපරීත වීමෙන් මා මේ ලෝකයට අයිති නැති
ය හෝ ඊට මා සුදුසු නොවේ යැයි ම විසින් ම නිගමනය කිරීමෙන් සහ අවබෝධ කොට ගැනීමෙන් ඇති වූ මානසික සංකූලතාවයෙන් විඳි පීඩාව ද පැපොල රෝගය ද හැරෙන්නට වෙසෙස් ශාරීරික හෝ මානසික ව්‍යාධියක් මා වෙත නොවුණ ද ආරෝග්‍ය ලාභය ලද පමණ මට ප්‍රමාණවත් ය.

පරම ධනය ලෙස හලාහල විෂ හොවා මා ලද මිදි යුෂ වීදුරුව පිපාසාවට ( සාගතෙන් නොසිටි හෙයින් ඒ බඩජහරිකමට විය නොහැක) එක උගුරට බී, විසෙන් විස නස්නට නියඟලා අලයක් හැපූ මම මුල පටන් වැරදි තැනකින් නූල් බෝලය අල්ලාගෙන අවසන මගේ අතපය හතර ම ඉන් ඔතාගෙන හතරගාතයෙන් වැටී ගතිමි. ඇති අවුල් වියවුල් වන්නට කලියෙන් පිළියම් කිරීමට අලස වූ මම කාල බෝම්බය ක්‍රියාත්මක වූ පසුව ද එය නිවැරදිව ක්‍රියා කරයි දැයි බැලීමට හැර නොයා ඒ අසලින් ම සිටියෙමි. අවකංව මහතුනි, එහි උපයෝගීතාවය කාල බෝම්බයක් වෙතැයි මා කිසි දිනක විශ්වාස නොකළා පමණක් නොව එය මාගේ සොයා ගැනීමකැයි ද විශ්වාස නොකළෙමි. අවාසනාවකට ඒ දෙකම සිදුවූ අතර හුදෙක් එය අත්වැරැද්දකැයි කියමින් දැන් අත පිසදා ගන්නට තරම් මම ළාමක නොවෙමි. සතුට යනු මේ යැයි කියන්නට මා සුදුස්සකු නොවුව ද 2013 දී සතුට සොයා වැරදි පාරක ගිය බව ඉඳුරා පිළිගනිමි. ඒ ගමනේ දී මවිසින් ස්පර්ශ නොකරන ලද නොඑසේ නම් නොසලකා හරින ලද  පුංචි පුංචි සොඳුරු තැන් මුවකින් කියා නොහෙන තරම් ය. දන්න දා සිට අනුන්ගේ සිනාවෙන් මුව සරසා ගත් මට එදා මා නොදුටු සේ මඟහැර ගිය සහසක් සතුටු නිමේෂයන් අද සිහිවන විට මා කෙරෙහි නැගෙන ජුගුප්සාජනක පිළිකුළ මට ම දරා ගත නොහැක. අප ජීවත්වන්නේ ඉතා කෙටි කලක් බැවින් සෑම සතුටු නිමේෂයක් ම මඟ නොහරින ලෙස මගේ පියා අවවාද කළෙන් 2014 දී ඒ කිසිත් මඟ නොහරින්නට සපථ වෙමි.

විශ්වාසවන්තයින් ඇත්තේ අතේ ඇඟිලි ගණනටත් අඩුවෙනි. සියල්ලන් විශ්වාස කිරීම කෙසේ වෙතත් කිසිවෙකුත් විශ්වාස නොකිරීම අතිශය භයානක විය හැකි බැවින් සම සිතැති සහෘදයන්ට ගරු කොට ඇඟිලි කිහිපයක් නවා ගතිමි. සනහස බැඳි තැන නොමින් දියුණු කරවනා කලණ මිතුරන් ගැන කළ සඳහනෙන් අප්පච්චී ගැන ද ලියා තබමි. කවදාවත් නොවූ ලෙස අද ඒ මහා ප්‍රතිරූපය මිතුරු සුළඟක් ලෙස මා වෙලා ගෙන ඇත. කිසිදු දිනක ඔහු එතරම් තිරිහන් වෙතැයි මම නොසිතීමි. නමුත්..... ඉතා උණුසුම්ව මා වෙත දයාද්‍ර වෙමින් හරවත් කතිකාවන් ඇති කරමින් මා වඩාත් සංවාදශීලී තරුණයකු කිරීමට ඔහු ගන්නා උත්සාහය ප්‍රශස්ත ය. වයස නොසකලා හැරීමේ දී අප දෙදෙනා අතරින් ඔහු වඩාත් ප්‍රියමනාප බව නොවළහා කියමි. මා ගැන දන්නා අයට දැන් ඔහු ගැන යම් පමණක ඉඟියක් ලැබී ඇත. 

අවසානයේ දී 2014 ජීවිතය ගැන සටහන් තබමි. උපන් දා සිට වැඩට ආදරය කිරීම මගේ සිරිත විය. මඟුලින් හෙළා ළුෑ කප උගුලුවන්නට බැරියා සේ ජන්මගත පුරුදු අත්හැරීමට වඩා මා කෝවකට දැමීම පහසු වනු ඇත. ඒ අතින් ගත් කල මම හොඳින් තරග කළ තුරඟෙකි. දැනට තරමක් කෙඩෙත්තුවී ඇතත් ගමන නැවතී නැත. 2013 දී නොකඩවා දහම් පාසල් ගොස් මගේ දරුවන්ට හොඳ ගුරුවරයෙකු වන්නට නොහැකි වීම පිළිබඳ මම කණගාටු වෙමි. එහි වාඩුව මේ අවුරුද්දෙන් ගන්නට සැලසුම් සකස් කරමින් සිටිනෙමි.  
කොපමණ සංස්කරණටන් ආදේශ වුව ද, මාගේ අපිළිවෙල, අවිවේකී, අවිචරවත්, සරල ජීවිතයට මම ආශාකරමි. දැන් ඊට නිශාචර අනන්‍යතාවය ද ලැබී ඇත. ඉහිරුණු කිරට නාඬා, යළිත් සටන් කළ යුතුව ඇත. මේ ආයුධ රැස් කරන කාලයයි. අලුතින් යමක් කරන්නට, අලුතින් සිතන්නට මට ඇති ඇඟේ රුදාව තවමත් සනීප නොවීම ගැන මට ඇත්තේ නිරාමිස සතුටකි. ඒ ගායට පින් සිදුවන්නට 2014 ව්‍යාපෘති සාර්ථක වන්නට සවුදිය පුරමි. උදා වූ නව වසර ඔබ සැමගේ සියලු යහපත් සිතුම් පැතුම් සඵල වන,  සෞභාග්‍යමත් වසරක් වේවා යි ඉත සිතින් ප්‍රාර්ථනා කරමි.
සැමට ජය!


ප.ලි : ආකෘතිකමය වශයෙන් සලාදය ව්‍යක්ත සිංහල ලේඛන ශෛලියට ලියන ලෙස කරන ලද ඉල්ලීම හේතුවෙන් උත්තම පුරුෂ ආඛාන රීතිය අනුගමනය කළෙමි. දැන් විසිල් නැත. බල්ටි පමණකි. 

8 comments:

  1. පෙබරවාරි 08 වැනිදාට යෙදෙන පියාණන්ගේ උපන්දිනය වෙනුවෙනි.....

    ReplyDelete
  2. Nalin nalin nalin :D (y)

    ReplyDelete
  3. Ape Sinhala Panthiya Mathak Wenawa Banz.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඇත්තටම ගයියා උඹත් අපේ සිංහල පන්තියට ගියා ද?

      Delete
  4. කාලෙකට පස්සේ ඇවරි ඇවිත්....

    ReplyDelete
    Replies
    1. හ්ම්... කොච්චර කාලයක් ගියත් බ්ලොග් කෙරුවාව අමතක කරන්න අමාරුයි!

      Delete
  5. Nice work see http://tiny.cc/i659ax

    ReplyDelete

ඈවරයි දෑවරයි.... කොටන්නට අවසරයි.....