Friday, June 3, 2011

බ්ලොගයක් කළ හදියක්

කාලෙකට පස්සෙ බ්ලොගින් කෙරුවාව ටිකක් පිළිවෙලකට පටා..........න් ගන්න කියලා හිතුවා. අවංකෙට ම ආපුහු හැරිලා බලද්දි බ්ලොග් ලියනවා කියන්නේ එල්ලුම් ගස් යන වැඩක්. මේක වගකීමෙන් නොකිරීමේ පාප කර්මයට මං දැන් කරගහලා තියෙන්නෙ. බ්ලොග් එකේ ලියන කියන හැම දේකට ම මං පුද්ගලිකව වගකියපු නිසා අහක යන ආයුබෝනුත් මගෙ ඇඟට හේත්තු වීමෙන් මං හාන්සි.... දැන් ඉතිං කනෝ කනෝ ගාන්නෙපා හරිය..? (මෙහෙම ලිව්වට ගෙදර ඇත්තො අමනාප වේද මන්දා?) කොහොමින් කොහොම හරි මගේ පරණ බ්ලොග් එක ටිකක් දූවිලි පිහිදාලා ගන්න හිතුනේ මං අල්ලපනල්ලේ අතඇරලා දාලා හිටියට ඒ බ්ලොගයට මං ආදරේ කරන නිසා. අනික සෙම් එකත් පටන් ගන්න නිසා වැඩ අල්ලන්න කාලෙ හරි කියල හිතුනා.


පහුගිය කාලෙ ඉතිං හරි හරි අලකලංචි සිද්ද වුනා. දැන් ඉතිං එන යකා කොරහත් බිඳන් ඇවිත් තියෙන්නේ... දන්න කස්ටිය දන්නවා කොයි වෙලෙත් ‍වළං ගැට්ට කරේ....???? කාරි නෑ මොකෝ මං විතරයැ විෂ්ණු දෙයියොත් බටකොළ කෑවය කියන්නේ??? (කොහොමත් හරි හුර‍තලේට එළදෙන්නුන්ට තණකොළ කවන්න මට පුළුවන්.)


සලාදය නිල වසයෙන් නැවතතලා පුංචි විජ්ජාවක් පෙන්නලා ඇවරි වැඩේ කරගත්තා කියලත් සමහරු චෝදනා කරනවා. කවුරු කොහොම කීවත් මමනේ දන්නෙ ඉතිං මට ඇදිච්ච ලොතරැයිය...??? අනේ ද කියන්නෙ. තව කිව්වොත් ප්රජා අයිතිය අහෝසි වෙන්න පුළුවන් නිසා මං නවතිනවා. සතුටින් කියන්න තියෙන්නෙ දැන් මට බර වාහන ලයිසන් තියෙනවා කියලයි.

1 comment:

  1. උඹට කියන්න තියන දේවල් මෙතන ප්‍රසිද්ධියේ කියන්න පුලුවන් දේවල් නෙමෙයි.

    ReplyDelete

ඈවරයි දෑවරයි.... කොටන්නට අවසරයි.....