Sunday, February 20, 2011

එසේ ය මහරජ!!!

විද්‍යා පීඨයේ සහ වාණිජ හා කළමනාකරණ පීඨයේ මහාචාර්යවරුන්ගේ දැඩි විරෝධය මත දැන් සයිබාවෙ ශබ්ද විකාශන සඳහා අවසර ලබා දෙන්නෑ. යම් හෙයකින් එය අවශ්‍ය ම නම් ඒ සඳහා පීඨාධිපතිවරුන්ගේ නිසි අවසරය ලබා ගත යුතු වෙනවා. අපි ඒ සම්බන්ධ අභ්‍යන්තර චක්‍රලේඛනය ගැන දැනගත්තෙ අන්තිම මොහොතේ. ඒ වෙද්දි කරන්න දෙයක් නෑ. අනික් පැත්තෙන් දවස පුරා ම විකාශන කටයුතු සඳහා ආයතනයකට අත්තිකාරම් ගෙවා අවසානයි. අන්තිමේ දී විද්‍යා පීඨයේ පීඨාධිපතිතුමා හමුවුනේ අවසර ගන්න හිතාගෙන. වැඩේ කෙරෙන්නැති බව දැන දැනත් අපි ගියේ ඉතිං ආතල් එකට.

ඒකත් සම්මුඛ පරීක්ෂණයක් ම තමා. ඔන්න වෙලාව ආව ම අපි දෙන්නගෙන් මං ඇතුළට යනවා. හා මොකක්ද කාරණාව. සර් අපි අහවල් පීඨයෙන්. ආ... එහෙන් ද? ක්‍රිකට් මැච් එකක් ආ..... කෝ ඔය ලියුම?? මේ පුරාවිද්‍යා එකෙන් නේ??? ක්‍රිකට් කියන්නෙ සුද්දගෙ ක්‍රීඩාවක් ඔය පුරාවිද්‍යා එකෙන් වෙන මො‍කක් හරි ප්‍රදර්ශනයක් තියන්න. බැරි ම නම් අනුරාධපුරේට ගිහින් නටඹුන් ටිකක් පෙන්නන්න. මේ මැච් ගහන්න මොන වැඩ ද? මට දැන් ඉතිං හිනා. නෑ සර් මේ වෙල්කම් එකට පොඩි... හරි ඉතිං ආයුබෝවන් කියලා සිංහල සිරිතට පිළිගන්නනේ තියෙන්නෙ වෙන මොකක් ද? (මට ඒත් හිනා) නෑ දරැවො මේකයි. දැන් මේකට අනුමැතිය දුන්නොත් අපේ මෙහේ දේශන තියන්න බැරිවෙනවා. අපේ අයියලත් ඔතන ඇවිත් ජෝගියක් නැටුවොත් ආයෙත් විශ්ව විද්‍යාලෙ වහන්න වෙනව. තව ප්‍රශ්න ගොඩයි. හොඳයි කීයෙ ඉඳන් ද ඕක තියෙන්නෙ? හතයි තිහ එකොළහයි තිහ සර්. (ගත් කටට ම) හපොයි ඒ ඇති. එහෙනම් මං මේකෙ මිනිට් එක ගහනවා. ඒ කියන්නෙ සර් වැඩේ හරි ද? මොකක් ද? දැන් සර් කිව්වෙ අවසර දෙනවයි කියල? නෑ නෑ මං කිව්වෙ ඔයාට මේ වැඩේට අවසර ලැබෙන්නෑ කියලයි ලියන්න වෙන්නෙ කියලා. ආ...... ඒක මිසක් ඉතිං සර් ඒකෙ ලියන්න දෙයක් නෑනෙ??? ඒත් මේ ආර්ස්ට් එකෙන් ආපු කොල්ලෙක්ව හිස් අතින් යවන්නත් බෑනෙ??? කෝ බලන්න ‘මෙම කටයුත්ත සඳහා මාගේ විරෝධය ප්‍රකාශ කරමි.” හා දැන් ඉතිං ඕක වීසීට වුනත් යවන්න බැරියැ. මතක ඇතුව ඔෆිස් එකෙන් මගේ සීල් එක ගහන් යන්න. එහෙනම් යන්නම් සර්?? (ආපසු හැරී දොර වෙත ගියෙමි) නෑ නෑ පුතා අනිත් දොරෙන්. තෑන්ක් යූ සර්!!!!

No comments:

Post a Comment

ඈවරයි දෑවරයි.... කොටන්නට අවසරයි.....