Friday, October 15, 2010

කොච්චි හුටපට




‘සෑම ෆර්දාවක් හැඳි කතක් පිටුපස ම කිරිංචියක් අතින් ගත් මුසල්මානුවෙකු සිටී’ කියන කතාව මං ටක්කෙට ම ප්රත්යක්ෂ කරගත්තෙ පහුගිය දවසක කෝච්චියේ යද්දි. සවස් ජාමෙ මාත් කොළඹ ගිහින් ඉක්මණින් ගෙදර එන්න කියලා හිතාන වේයන්ගොඩ දුම්රියක නැංගා. මේ වෙලාවේ කෝච්චි ගැන කියන්න ඕන වෙන්නෑනේ කට කපා සෙනඟ. කවුද මන්දා සිංහලයෙක් මුස්ලිම් කාන්තාවක් ළඟින් හිටගත්තා කියලා මුසල්මානුවෙක් කෑගෑවා. කොහොමත් පොදු ප්රවාහන සේවා වලදී මුස්ලිම් ස්වාමිවරැන්ගේ හැසිරීම ඔබ නිරීක්ෂණය කළොත් සිංහල මහත්වරුන්ට වඩා තමන්ගෙ නෝනාවරැන් ගැන ඔවුන් සැලකිලිමත් වෙන බව දකින්න පුළුවන්.
කතාව මේක නෙමේ. මාත් ඉතිං ඇන්ටනාව දක්ෂිණාංශිකව තබා ගෙන වටපිට ඇහැලෑවා. දන්න කියන කුමාරිහාමි කෙනෙක් කෝච්චියේ ඉන්නවා. රොඩී කෙල්ල කොහි යනව ද? සැඳෑයම කියලා අහන්න හිතුනත් ඈ ටිකක් දුරින් හිටියේ මට යන්න අමාරු හරියක. මාත් ටිකක් විපරම් කළා. අපි අසල්වාසීන් හැටියට ටිකක් හොයලා බලන්න එපැයි. අනික තනියම යන කතක් ගැන. දැන් කෝච්චිය අදින්නත් ළං වුනා. එතකොටනේ මං දැක්කෙ??
නාඳුනන හස්තයක් ඇගේ උකුල මත. වෙන්න බෑ. දන්න තරමින් ඇගේ මනුස්සයා රටනේ??? අන්න ගෑනු හරි දියුණුයි හා. නෑ ඇත්තට මට ඇගේ පතිවත සැකකරන්න හිතුනේ නෑ. පස්සේ මට කම්පනා වුනා ස්වාමිපුරුසයා ලංකාවට ආ විත්තිය ඈ කිව්බව??? ඒ කියන්නෙ මේ මං නුදුටු ඇගේ සැමියා වෙන්න ඕන. දැන් ඉතිං එක්කො ගිහින් කතාකරන්න ඕන. නමුත් අපිට පාර්ටියක් දීලා අඳුන්නලා දෙන බවයි කීවෙ. මේ වැඩෙන් සැලසුම් සහගත වැඩසටහන අවුල් වෙන්න පුළුවන්. කාරි නෑ කතාකරනවා.
එහෙම හිතාන මං දෙන්නා ළඟට යද්දිම වැඩේ අවුල් වුනා. දෙන්නා එක්ක බිම වැටිච්ච මොකද්ද හොයන්න ගත්තා. දැන් පහතට නැමිලා දෙන්නා ම ලොකු වැඩක. අනිත් මිනිස්සුත් බලනවා. සමහර ගෑනු බිම බලනවා. තවත් සමහරු රවනවා. ‘අනේ හැබෑට මුන්ගේ ලැජ්ජ නැති කමේ සීමාවක් නෑනේ?’ මට තේරුණා වැඩේ අවුල් බව මං ෂේප් එකේ මෙහාට වුනා. ගෑනියි මිනිහයි මොනා කරගත්ත ම මොකද? ඒත් පස්සෙ බැලින්නම් ඒ කොල්ලගේ කලිසමේ නූලක් ඇදිලා. ඒක ගලවන්න තමයි ඇය බිමට නැමිලා තියෙන්නේ. අන්තිමේදි කටින් කඩලා තමයි අයින් කරලා තියෙන්නේ. සුළු සිද්දියක් අප්පා.... හැබැයි කාරණේ ඇත්ත.
අලුත්ම වාර්තා සඳහන් කරන හැටියට අපේ කතානායිකාය මේ දිනවල ටිකක් හැදිච්ච ගෑනු ළමයෙක් විදියට රඟපානවලු. ඇගේ සැමියා හෙවත් අපේ මස්සිනා නියම ගානට හදපු නිසාලු ටිකක් හරි දාංගලේ මට්ටු වෙලා තියෙන්නේ.... අන්න ඒ අතින් අපේ මස්සිනාට පුරිස දම්ම සාරථී ගුණය තියෙනවයි කියන්නේ??? තව කල් යද්දි හොඳට හදලා ගනී කියලයි කස්ටිය නම් කියන්නේ.....

No comments:

Post a Comment

ඈවරයි දෑවරයි.... කොටන්නට අවසරයි.....